torsdag 15 mars 2012

Riktigt dålig på att uppdatera.

Men just nu är jag galet trött, har en bebis som mest vill suga sig fast vid mina bröst och när han inte suger sig fast så ska han vaggas och bäras runt på.

Mannen jobbar över varje dag och jag försöker att behålla lugnet bland dammråttor, disk och flyttkartonger.

Nej, nu vill jag bara flytta och börja om.

Imorgon är det ju fredag. Ska spendera dagen i Mariebergsskogen och försöka att inte flippa på att ha båda barnen själv från 06-23. Tydligen viktig AW för C.

Ja förlåt, jag är lite bitter för jag är inte redo än att klara allt på egen hand. Har inte kommit in i rutinerna än, läggning o middag kommer gå åt skogen.Puh.

2 kommentarer:

  1. Va spännande vart ska ni flytta ?
    Jag tycker absolut att du ska kika in på feeling vid tillfälle, dom hade en hel del gobitar på rean :)

    SvaraRadera
  2. Vi har köpt hus i Älvenäs, ska bli skönt att komma lite utanför stan få stor gräsmatta och eget!

    SvaraRadera