söndag 18 mars 2012

Produktiv helg.

Fått en hel massa flyttat i helgen, alla garderober tömda, det är slängt och ska skänkas bort en hel massa. Fick tips om Alla kvinnors hus, så dit blir det att frakta leksaker,barnkläder och kläder jag inte längre vill ha.

Philip har varit hos farmor och farfar på landet så vi har bara haft brösthängaren hemma, så bland allt blöjbytande, vaggande och ammande så är mer än halva lägenheten tömd på grejer. Bara möblerna kvar samt lite plock i badrum o kök. Jag går bananas när jag väl sätter igång och har så klart packat ner alla mina kläder o kört dom ut till huset. Bra eller anus? Idag hittade jag en paljetttröja á la Sarah Dawn Finer som fick åka på tillsammans med ett par fula mammajeans, jorå svärpäronen gillade mig fortfarande verkade det som iaf. Eventuellt får jag köra paljett varvat med en stickad tröja resten av veckan. ;)

Igår passade vi på att bruncha ute på stan, Texas Longhorn fick sig sitt första besök. Inget alls att rekommendera, torr trist hamburgare med zero dressing, men den efterlängtade ölen som jag fick var av högsta betyg. Imorse lyxade vi oss med hotellfrukost på Elite Stadshotell, mycket mycket gott. Som alltid. Synd bara att jag inte ens fick lukta på det dignande bordet med onyttigheter. Snart så, 12 dagar kvar till goooodis! Jag ska aldrig mer sluta äta godis i en månad. Puh.

Så efter att ha hämtat hem vår lilla huligan stresshandlade jag veckans inköp på ICA slängde mig in i bilen och så for vi hem och söndagsmiddagen blev grillad korv i bröd över diskhon cola rätt ur flaskan. Bra avslut på denna helg.

Nästa vecka blir stressig men ack så härlig att se fram emot.

Skön söndag på er!

2 kommentarer:

  1. Halloj !!
    är helt galen i texas longhorn, medan jag mest tycker det är både överskattat och ganska dyrt !
    Får jag välja ställe blir det ofta oleays, samma ribbs, men med popcorn till förätt och mindre kö :)

    Klart du ska baka tårtor när ni är klara med flytten. Jag är inte såförtjust i att äta dem, men shit va kul det är att baka !
    Kram

    SvaraRadera
  2. har aldrig testat olearys då jag hört att det är så kass service där o eftersom jag varit i branschen i x antal år så är jag sjukt kräsen! =)

    SvaraRadera