onsdag 15 februari 2012

Nattligt spring.


Inte nog med att man tvingar sig själv att vara vaken till relativt sent för att slippa att natten ska bli för lång så nog sjutton springer man upp på dass miljoner gånger iaf. Gick o la mig efter 23 somnade efter många om och men, vaknade första gången vid 01, rullade min lekamen över sängkanten och tog tag i fönsterbrädan för att ta sats upp ur sängen. Åh hej! Vaggade till wc vaggade tillbaka, letade ny relativt gångbar sovställning och slumrade in. Vaknade igen, lite halvsvettig vid 03.30, samma procedur as last time. Åh hej!  Igår natt vid den här tiden gick jag inte och la mig igen, funderar på samma sak idag. Man kan ju bli kocko för mindre. Det är ju bara synd om Philip som skriker -Makna mamma när jag snarkar mot hans axel framför Bolibompa vid 07.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar