tisdag 14 februari 2012

Denna eviga väntan.

Tänkte jag skulle inviga bloggen när bebis nr.2 hade äntrat världen. Men jag orkar inte vänta på både det OCH skrivandet. Orden måste ut och min 40 veckors väntan måste få ett slut. Två dagar kvar till BF nu och jag lär nog gå över tiden en vecka som jag gjorde med Philip. Inga som helst känningar av att någonting vill ta sig ut och utforska februarikylan utanför magen, så jag antar att jag snällt får vänta ut den lilla sparven.

Det ska bli skönt att börja blogga igen, nytt blad nya perspektiv på livet. Förr var det ett helt annat liv man skrev om, mycket kul och fånga dagen mentalitet. Nu kommer det vara familjelivet i centrum, inredning, matlagning och vardagsbestyr i svennefamiljen. Tacos with a twist på fredagen, dagislämningar och vakna amningsnätter. Det låter fascinerande va?! Livet på en pinne skulle jag vilja säga och jag skulle inte byta det mot allt guld i världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar