söndag 19 februari 2012

Äntligen!

Jag är ganska otålig av mig, vill helst att allt ska hända snabbt och på en gång. Att vänta på betyg och eventuella kompletteringar kan få mig att gå bananas.

Men nyss var jag inne på Kau.se och såg att de sista två kurserna var betygsatta även där. Härligt. 30 hp avklarade med bra marginal. 3 Godkänt och 2 Väl Godkänt. Gött i pösen skulle en väl kunne säje! Att det nu är 1 års studieuppehåll suger lite faktiskt, det var kul att börja studera igen, synd att man inte tyckte det i högstadiet och gymnasiet bara. Nu är det bara att hoppas att linjen jag läser blir frisk från sina barnsjukdomar tills jag börjar igen i januari 2013. Tråkigt att man kommer i en ny klass också för det var en bra spridning och sköna människor i min klass.

Funderar dock på att gå en nagelteknologutbildning i höst. Den utbildningen sträcker sig från augusti till december och är inte så många dagar i månaden utan att C kan vara hemma de dagar jag ska vara i skolan.

Nu ska jag bara jäsa i soffan och hoppas på att sammandragningarna blir värre! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar