torsdag 10 maj 2012

Jag har överlevt.

Lördagen blev alldeles underbar vilket drag! Jag har inte haft så kul ute på byn sedan älva brann! =)

Började med lunch och öl vid 14 och fortsatte i ett rasande tempo med grabbarna. Det var shots helvilt innan klockan slagit 18. Sminkdrinkar på rummet, mat och dryck ute på stan. Nattklubbshoppande utan dess like, kom i säng strax innan 04. Oh my.

Vaknade 07 av värkande tuttar, pumpa pumpa somna om. Vaknade igen vid 11 tog en dusch och intog den vräkigaste hotellfrullen jag någonsin ätit.

Sedan blev jag hämtad vid 12 av mina killar! <3 Dagen gick lekande lätt och jag är själv chockad över hur bra jag mådde. =)

Men, medaljens baksida. + 3 kg!! What the hell!? Så nu är ju frågan var det värt det? Ja det var det men tur det inte är ofta för jädra trist att börja gå ner igen nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar