tisdag 15 maj 2012

Äntligen har Hugo nått den magiska åldern 3 månader!

Dags för MiniSats!

C kommer hem så sent från jobbet varje dag nu och då hittar jag inte orken att ta mig och träna, man har städat, fixat och haft maten färdig och den ska ätas och smältas och vips är det läggdags för barnen och solen håller på att gå ner och dagens alla måsten har gjort så att luften gått ur en..

Så äntligen är han alltså 3 månader egentligen om en vecka men vi kör..;)

Jag har en dålig dag, råblödig och känner mig tjock som den fetaste gravvomorsan typ. Inga träningskläder passar och magen degar sig. Fy för att gå till gymmet och se ut såhär. Spyr lite på mig själv idag.

Men, om man vill att den här känslan ska försvinna och aldrig mer komma tillbaka så är det bara att köra.

Satsar på 5 km löpning idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar