onsdag 4 april 2012

Perfa start på dagen if u ask me.

Philip sov i sin säng hela natten idag, vilket gör att man vaknar som en helt ny människa! Så om man bortser från 58 centimeters igeln så hade vi sängen för oss själva! =)

Klockan 07 imorse stod jag och hängde tvätt o Philip slängde in en ny maskin tvätt. Calle tog Philip till tredje dagens inskolning på nya dagiset och jag tryckte lurarna i öronen och tog en spring/gå tur. Synd att säga intervall här när jag mer lunkar än springer än så länge!




Min härliga lekamen för 43 dagar sedan. Magen är ett minne blott, 14 kg är borta, 9 kg är kvar. Nu jävlar kör vi!









Den här bilden är tagen ungefär samma vecka jag blev gravid med Philip. Träning 6 dagar i veckan och strikt kost hade börjat synas. Näää..då blir man på smällen o slutar träna. Fuck.








Dagens pw blev såklart mer löpning än gåing. Med siktet inställt på NO MORE GUNG. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar