söndag 19 februari 2012

Tjejsnack och söndagsshopping.

Efter att ha legat som en flodhäst i soffan hela dagen har jag precis tagit en skållhet dusch sminkat mig med både skugga o liner. Wowawoo! Sprutat parfym OCH piffat håret. Bara en timma kvar tills jag blir upphämtad av fina Maria för lite tjejsnack och shopping. Vi ska iväg på ett Me&I party och jag har sett så fina kläder till Philip i vårkollektionen. Älskar deras kvalitet på tröjor så det blir lite fynd idag. Skönt att komma ut och få lite kvalitetstid också bort från man o barn även fast dom är det bästa i världen.

Bebisen är inne på övertid nu, 2 dagar men det känns som en evighet. Inga känningar what so ever heller. Förutom att jag har svullnat upp till något enormt kluckande vattendjur. Känns inte så himla okey att visa sig bland folk och jag längtar så jag dör efter att få börja använda löpbandet som C köpt till mig. Snart snart snart! Då blir det back to basic igen, med nyttigheter och massa träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar